Go Ενοικιάσεις αυτοκινήτων Κρήτη – Συχνές Ερωτήσεις (FAQ’s)

Τι αυτοκίνητο πρέπει να επιλέξω για την ενοικίαση μου?

Τι γίνεται στην περίπτωση που το αμάξι που έχω κάνει κράτηση δεν είναι διαθέσιμο την ημέρα παράδοσης?

Έχω κάνει κράτηση με παράδοση στο αεροδρόμιο. Πώς θα βρω το συνεργάτη σας για να το παραλάβω?

Πώς γίνεται η επιστροφή αυτοκινήτου στο αεροδρόμιο όταν ο συνεργάτης σας απουσιάζει?

Τι γίνεται στην περίπτωση που η πτήση μου καθυστερήσει?

Τι σημαίνει στους Όρους Ενοικίασης ότι η ασφάλεια δεν καλύπτει παραβίαση του Κ.Ο.Κ?

Τι σημαίνει στους Όρους Ενοικίασης ότι η ασφάλεια δεν καλύπτει τα λάστιχα, τα κρύσταλλα και το κάτω μέρος του οχήματος?

Τι σημαίνει στους Όρους Ενοικίασης ότι η ασφάλεια κλοπής δεν καλύπτει αμέλεια οδηγού?

Είναι εφικτή η ενοικίαση αυτοκινήτου από οδηγό προχωρημένης ηλικίας (άνω των 65 ετών) ?

Με έγραψε η Τροχαία, τι πρέπει να κάνω?

Η σωστή επιλογή του προς ενοικίαση οχήματος είναι συνδυασμός του αριθμού των επιβατών, της ποσότητας αποσκευών και της τιμής. Σκεφτείτε προσεκτικά τι αυτοκίνητο χρειάζεστε. Εάν ταξιδεύετε με παιδιά ή με πολλές αποσκευές προτιμήστε ένα μεγάλο οικογενειακό. Εάν στόχος σας είναι απλά η οικονομία κάντε κράτηση το μικρότερο διαθέσιμο όχημα. Εάν πάλι δεν μπορείτε να αποφασίσετε ποιο είναι το σωστό, επικοινωνήστε μαζί μας και να είστε σίγουροι ότι οι συνεργάτες μας θα επιλέξουν για εσάς το ιδανικό αυτοκίνητο στη σωστή τιμή.

Η εταιρεία κατά κανόνα φροντίζει να παρέχει στον ενοικιαστή το αυτοκίνητο που έχει κάνει κράτηση. Εάν για οποιοδήποτε λόγο αυτό δεν είναι εφικτό τότε είναι υποχρεωμένη να παραδώσει στον επισκέπτη αυτοκίνητο αντίστοιχου μεγέθους και κυβισμού ή μεγαλύτερο χωρίς καμία επιβάρυνση (για την περίπτωση που ο ενοικιαστής παραλάβει μεγαλύτερο όχημα από αυτό της κράτησής του).

Ο συνεργάτης μας θα σας περιμένει στο αεροδρόμιο (Ηρακλείου ή Χανίων) έξω από την αίθουσα των αφίξεων. Για να πραγματοποιηθεί εύκολα η αναγνώριση κρατάει ταμπέλα στην οποία είναι τυπωμένο το όνομα του επισκέπτη.

Σε περίπτωση που ο συνεργάτης της εταιρείας μας αδυνατεί να βρίσκεται στο αεροδρόμιο (Ηρακλείου ή Χανίων) για την επιστροφή του οχήματος, ο ενοικιαστής θα πρέπει να χρησιμοποιήσει τους χώρους στάθμευσης που συνεργάζεται η εταιρεία ώστε να επιστρέψει το αυτοκίνητό του. Οι χώροι αυτοί πάντα υποδεικνύονται στον ενοικιαστή κατά την παράδοση του οχήματος. Είναι παρκινγκ που λειτουργούν 24/7 και όπου ο ενοικιαστής αφού παρκάρει παραδίδει τα κλειδιά στην υποδοχή τους χωρίς κανένα κόστος γι’ αυτόν.

Εφόσον ο επισκέπτης παρέχει στην τις πληροφορίες της πτήσης του δεν έχει καμία υποχρέωση εάν αυτή καθυστερήσει (πράγμα που συμβαίνει συχνά τους θερινούς μήνες). Αντίθετα ο συνεργάτης της εταιρείας μας είναι υποχρεωμένος να περιμένει εωσότου προσγειωθεί η πτήση ώστε να παραδώσει το αυτοκίνητο. Σε κάθε περίπτωση η εταιρεία ενημερώνεται για την ώρα άφιξης και γι ‘αυτό είμαστε πάντα συνεπείς στις παραδόσεις μας.

Όλα τα αυτοκίνητα της Go Rent a Car παρέχονται στους επισκέπτες με πλήρες πακέτο ασφάλισης. Πρέπει όμως να γνωρίζετε ότι καμία ασφαλιστική εταιρεία στον κόσμο δεν καλύπτει σοβαρές περιπτώσεις παραβίασης του Κ.Ο.Κ όπως η οδήγηση υπό την επήρεια μέθης ή ναρκωτικών και την παραβίαση ερυθρού σηματοδότη. Ο ενοικιαστής είναι ο μόνος υπεύθυνος και επιβαρύνεται με ολόκληρο το ποσό αποκατάστασης της ζημιάς του αυτοκινήτου της εταιρείας και τυχόν εμπλεκόμενων. Εάν ένα ατύχημα δεν είναι αποτέλεσμα κάποιων από τους παραπάνω λόγους ο ενοικιαστής είναι καθ ’όλα καλυμμένος και δεν έχει καμία οικονομική υποχρέωση.

Όσον αφορά τα κρύσταλλα, είναι λογικό ότι σε ένα ατύχημα μπορεί να σπάσουν τα τζάμια του αυτοκινήτου πράγμα που καλύπτεται από την ασφάλεια. Αυτό που δεν είναι λογικό είναι το γεγονός ότι κάποιος έσπασε το τζάμι του αυτοκινήτου με σκοπό να κλέψει την κάμερα, το πορτοφόλι, το φορητό υπολογιστή ή τιμαλφή που υπήρχαν μέσα στο αμάξι. Στην περίπτωση αυτή ο ενοικιαστής είναι ο μόνος υπεύθυνος και επιβαρύνεται με ολόκληρο το ποσό αποκατάστασης της ζημιάς του αυτοκινήτου. Έπειτα από πολλά χρόνια εμπειρίας στο χώρο των ενοικιάσεων αυτοκινήτων η συμβουλή μας είναι ότι: Tο αυτοκίνητο δεν διατρέχει κανένα κίνδυνο όταν είναι άδειο.
Όσον αφορά τα ελαστικά, εάν το αυτοκίνητο πάθει λάστιχο και ο επισκέπτης το μετακινήσει το ελαστικό καταστρέφεται και δεν επισκευάζεται, με αποτέλεσμα η εταιρεία να πρέπει χρεώσει τον ενοικιαστή με το κόστος αντικατάστασης του ελαστικού. Η συμβουλή μας είναι να επικοινωνήσετε μαζί μας ή να αντικαταστήσετε το σκασμένο λάστιχο με τη ρεζέρβα.
Όλα τα αυτοκίνητα της Go Rent a Car είναι προορισμένα να κινούνται στην άσφαλτο. Αυτό σημαίνει ότι δεν μπορεί κάποιος να νοικιάσει αυτοκίνητο μας με σκοπό να κινηθεί εκτός δρόμου, για παράδειγμα να πάει για σαφάρι ή να οδηγήσει σε παραλία. Εάν αυτό συμβεί και προκληθεί ζημιά στο κάτω μέρος του αυτοκινήτου ο ενοικιαστής επιβαρύνεται με το συνολικό κόστος μεταφοράς και επισκευής.

Αν και στη Κρήτη η κλοπή αυτοκινήτων δεν είναι σύνηθες φαινόμενο, όλα τα αυτοκίνητα της Go Rent a Car έχουν Ασφάλεια Ολικής Κλοπής. Το ίδιο ισχύει και για όλους τους χώρους στάθμευσης που συνεργάζεται η εταιρεία. Εάν όμως κλαπεί κάποιο αυτοκίνητο από αμέλεια του ενοικιαστή επειδή για παράδειγμα είχε αφήσει τα κλειδιά πάνω στη μίζα τότε είναι υπεύθυνος για την αποζημίωση της εταιρείας με την συνολική τρέχουσα αξία του οχήματος.

Ασφαλώς είναι εφικτή η ενοικίαση αυτοκινήτου της Go Rent a Car από οδηγό άνω των 65 εφόσον το δίπλωμα του είναι σε ανανεωμένο από αρμόδια αρχή σε διάστημα μικρότερο του ενός έτους, και εφόσον οδηγός δεν έχει υποστεί σωματική βλάβη ή άλλη δυσλειτουργία που τον καθιστά ακατάλληλο για οδήγηση.

Όπως αναφέρεται στους Όρους Ενοικίασης όλα το πρόστιμα και οι διοικητικές παραβάσεις επιβαρύνουν τον ενοικιαστή. Εάν λοιπόν ο επισκέπτης πάρει κλίση για λόγο που έχει να κάνει με συμμόρφωση του Κ.Ο.Κ όπως για παράδειγμα παράνομο παρκάρισμα, είναι υπεύθυνος για την εξόφληση του προστίμου. Πρέπει να γνωρίζεται ότι στην Ελλάδα η αξία του προστίμου μιας παράβασης μειώνεται στο μισό εάν αυτό εξοφληθεί εντός 10 ημερών. Η εξόφληση του προστίμου μπορεί να πραγματοποιηθεί σε όλα τα ταχυδρομεία της περιφέρειας και έπειτα ο ενοικιαστής υποχρεούται να προσκομίσει στην εταιρεία την απόδειξη πληρωμής του. Σε περίπτωση που ο ενοικιαστής δεν πληρώσει το πρόστιμο η εταιρεία είναι υποχρεωμένη να παρέχει στις αρχές όλες τις πληροφορίες που απαιτούνται έτσι ώστε αυτό να χρεωθεί στη χώρα διαμονής του.